Nejčastěji kladené otázky

Je možné zasílat zboží i na Slovensko?
Ano, zboží zasíláme i na Slovensko, pričemž ho zasíláme na dobírku.Objednávky přijaté na našem eshopu expedujeme do 24 hodin
a jejich dodání je obvykle do 1-3 pracovních dnů. O dodání objednávky budete informováni prostřednictvím emailu

 

Jakou prepravňí společností doručujete na Slovensko?
Na Slovensko odesílame prostředníctvim Slovenské pošty, Kurýra DPD,Intime nebo prostřednictvím Zásilkovni. V nákupním košíku si sami zvolíte pobočku Zásilkovni.

Jak si mám vypočítat částku v Eurách?
Částku sa počíta kurzom NBS česká koruna- euro k danému dni.

 

Mohu zadávat objednávky prostřednictvím emailu nebo telefonicky?
Objednávky jsou přijímány prostřednictvím objednávkového formuláře na stránce, ale můžete zadávat objednávky prostřednictvím emailu  info@emotys.cz , přičemž budeme potřebovat od Vás název zboží Vaše jméno, příjmení, adresu a způsob platby a způsob doručení zboží k Vám.

Jaké jsou možnosti platby za objednané zboží?
Nabízíme 2 možnosti platby:

1. Bankovní převod na následující
Číslo účtu pro platbu předem:1178628/2060
IBAN: CZ17 2060 0000 0000 0117 8628

2. dobírka  - platba v hotovosti při doručení zboží kurýrem


 

Způsob platby si zvolíte při zadání objednávky v nákupním košíku. Pokud si zvolíte možnost platby bankovním převodem, zásilka Vám bude odeslána po připsání platby na účet. Zpravidla to trvá 2 pracovní dny. Tento proces můžete urychlit zasláním dokumentu o zaplacení na naši e-mailovou adresu.

Máte výrobky skladem opravdu SKLADEM?
Některé e-shopy uvádějí, že výrobek, který mají označené skladem, mají opravdu na skladě. Následně pak upřesňují, že výrobek je u dodavatele, respektive u výrobce. Takový postup zásadně odmítáme. Pokud tedy na e-shopu uvedeno, že je zboží skladem, tak skladem skutečně je a odesíláme je do 24 hodin.

Kdy obdržím objednané zboží?
Objednávky, které vytvoříte, přijímáme celý den. Jelikož na našem e-shopu nabízíme pouze zboží, které máme skutečně skladem, odesíláme jej do 24 hodin. Pokud objednávku zadáte přes víkend, zboží odesíláme v nejbližší pracovní den. Ihned po vytvoření objednávky dostanete email s informací, kdy bude zboží odesláno.


Jakým způsobem mi bude zboží doručeno?

Objednané zboží doručujeme následujícími způsoby:

 

  • Kurýr domu

    Balík vám přinese kurýr.. Předpokládané doručení jsou približně 2-4 pracovní dny po odeslání.

     

  • Zásilkovna.cz

    Nejrychlejší odeslání. (1-3 pracovní dny po odeslání). Vyberte si pobočku, kde si vyzvednete zásilku.

Jaká jsou ceny poštovného?
 

Poštovné při nákupu DO 2500 Kč

 

Kurýrska společnost

Česká republika

 

 

 

Platba převodem

100 Kč

Dobírka

130 Kč

Slovenská republika

 

 

 

Platba převodem

100 Kč

Dobírka

100 Kč

 

Poštovné při nákupu NAD 2500 Kč

 

Kurýrska společnost

Česká republika

 

 

 

Platba převodem

0 Kč

Dobírka

0 Kč

Slovenská republika

 

 

 

Platba převodem

0 Kč

Dobírka

 0Kč

 

 

Jaké jsou poplatky za jednotlivé druhy plateb?

 

 

 

Platba převodem

0 Kč

Dobírka

 0Kč

 

Bude na faktuře uvedeno DPH vztahujíci se k nakoupenému zboží?

Na faktuře bude vždy uvedeno DPH vztahující se k jednotlivým položkám objednávky. V průběhu objednávání prosíme o vyplnění údajů, které mají být na faktuře uvedeny. V případě, že jste plátcem DPH a potřebujete fakturu bez DPH, informujte nás prosím na e-mail info@emotys.cz.

Je možné provést změny v objednávce, nebo ve způsobu platby?

Pokud byste chtěli provést změny v objednávce nebo změnit zvolený způsob úhrady, napište nám prosím e-mail info@emotys.cz.

 

Mohu si sjednat doručení kurýrem na určitou dobu?

Hned po předání balíku do rukou přepravní společnosti Vám bude odeslán email, ve kterém Vás budeme informovat o čísle zásilky. Kurýr přepravní společnosti Vás bude prostřednictvím sms zprávy informovat o tom, ve kterou hodinu Vám bude zboží doručováno. Pokud si přejete zboží doručit v konkrétní hodinu, kontaktujte prosím samotného kurýra.

 

Mohu vrátit zboží bez uvedení důvodu?

Veškeré nepoužívané zboží s visačkami můžete vrátit do 30 dnů bez udání důvodu. Více se dočtete na reklamačních podmínkach.

 

Pokud se mi zboží nelíbí, můžu ho vyměnit za jiné?

Pokud se Vám zboží nelíbí, můžete ho vyměnit za jiné zboží. Nicméně přepravu v souvislosti s vracením zboží již nehradíme. Více o vrácení zboží na naši adresu se dočte zde.

Je možné zrušit již objednané zboží?

Ano, je možné, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu info@emotys.cz.

 

Do kolika dnů mi budou vráceny peníze při vrácení zboží?

Po obdržení zásilky od kupujícího, peníze při vrácení zboží zasíláme ihned. Jako informaci kupující dostává na email z objednávky potvrzení z banky o odeslání finančních prostředků z našeho účtu.

Slevy a discount
neustále slevy a akcie

Vrácení zboží
do 30 dnů od zakoupení zboží.

Možnost placení kartou
Mastercard, Visa

100% originální zboží
garance nejvyšší kvality